close
上回: 
泰國麗貝曼谷7日蜜月遊 - 麗貝島篇 Day 3-Day 5
 
曼谷行程:
Day 5: 曼谷廊曼機場半島酒店Asiatique
Day 6: Silom Thai Cooking ClassJJ market半島THIPTARA Thai 晚餐Ruen Nuad 按摩
Day 7: 半島泳池水門雞飯曼谷廊曼機場香港機場
 
Day 5
用左六個半鐘搭齊海陸空交通, 我地抵達曼谷已經五點半, 先去酒店check in, 好彩曼谷夜晚仲有大把野做!
 
半島係我同老公都好鍾意嘅酒店品牌, 除左因為佢嘅古典設計, 仲因爲佢嘅服務好貼心, 所以我地好快就決定住半島!
 
曼谷半島嘅價錢比其他半島酒店親民, 每間房都有河景, 我地訂最平嘅房型, 只要$1,200/晚...
 
去到酒店嘅時候發現整棟都投射上螢光粉紅燈, 原來係配合癌症基金會粉紅革命嘅主題, 好靚! 

一去到大堂, 每位職員都笑容可掬, 感覺好親切, 同麗貝島resort職員懶懶閒嘅感覺好唔同! 我喺訂嘅時候有提到我地去渡蜜月, 職員好好幫我地upgrade到Grand Balcony!
 
簡潔嘅睡床、大理石浴缸同寛敞嘅衣帽間都係令我愛上半島酒店嘅原因!

今次仲可以望到昭披耶河, 喺露台吹下風都好舒服!

放好行李之後我地就去Asiatique, 半島有酒店專屬嘅木船去Asiatique, 但我地去到已經太遲冇晒位, 所以我地搭酒店專屬嘅接駁木船去Saphan Taksin, 再轉乘THB 20嘅船 (因為免費船條隊太長喇)..
 
半島架船好復古好靚!

去到Asiatique即刻醫肚先, 碼頭附近比較出名同成日得獎嘅Baan Khanitha by the River太多人我地冇等, 去左好多台灣blogger推薦嘅Yum Saap, 點左Ma Ma Soup Noodles with Minced Pork, 但我同老公都覺得冇乜特別, 有啲失望..
之後去左朋友介紹嘅Mange Tango食芒果糯米飯, 賣相比其他地方靚, 椰汁好香好滑, 芒果好新鮮, 超好味!

之後我地周圍行下, 雖然果道好多舖頭, 但賣嘅野都差唔多, 而且價錢唔算平, 所以我地都冇乜買野..
 
臨走之前我地去返本身想去嘅Baan Khanitha by the River, 終於唔洗排隊(當時大概九點半)..點左個紅咖哩烤鴨, 咖哩香濃, 鴨肉嫩滑, 唔怪得知咁多人推薦! 

食飯之後就搭船返半島休息..收到酒店嘅禮物同卡 :)

Day 6
第二朝我地喺街邊嘅小販買左啲用膠袋裝嘅泰式湯雲吞做早餐, 好地道, 個湯好惹味, 超好食!

然後就搭tuk tuk去學煮泰菜..
 
間cooking school叫Silom Thai Cooking School, 每日有早午晚三班, 星期一至日嘅menu有少少唔同, 之前上過嘅話可以學啲難啲嘅餸, 有得食有得學, 每人THB1,000我覺得幾抵...

另外佢仲有個7日intensive course, 學埋蒸魚同埋炒蟹.. 
 
我早兩個星期email報名(唔洗先比錢), 好快就收到回覆確認有位, 仲有好詳細嘅指示教我地去集合地點!
 
朝早九點集合左之後, 老師將我地分成七個人一班, 每人派一個籃, 再搭tuk tuk去街市買餸..我地嘅老師叫Goong, 曼谷街市其實同香港差唔多, 唔會好污糟 :)

先買椰絲, 原來我地唔用現成椰奶, 而係將椰絲加水揸成椰奶!

跟住就睇咖哩粉, 但原來我地都唔係買現成咖哩, 而係由頭整! 太好玩喇!

之後Goong就教我地揀蝦同介紹泰國菜常用嘅香料同蔬菜.

買完就行去附近嘅cooking school上堂, 原來佢地喺曼谷有幾間分校, 所以我地當日七個人可以覇晒個地方! 
 
每人都有自己嘅位切大部分食材同煮, 所以參與度都好高 (不過食材由職員洗)!

首先將椰絲加水, 用手揸到變椰奶, 過篩備用..另外加熱水浸羅望子變成醬, 糯米飯隔水蒸..

跟住我地就準備冬蔭功同pad thai嘅食材, Goong一邊教, 我地一邊跟住做..每個同學都煮得有板有眼! 每煮完一道菜我地就會食左先, 全部都好好味!

跟住我地成班一齊整沙律同咖哩醬, 將材料放埋一齊, 打碎就搞掂喇!

最後整埋甜品~

我地大概十二點多就食完, 搭船去Museum of Siam, 去到發現佢維修緊...當時落緊大雨 (曼谷天氣真係變幻莫測), 所以我地決定唔去其他景點, 直接去JJ market, 可惜塞左好耐車..哩到嘅手信平過Asiatique好多, 買完就返酒店!

好彩夜晚停左雨, 我地先可以喺半島嘅河畔泰國餐廳THIPTARA Thai 食晚飯..

*餐廳冇冷氣, 所以夜晚先開門, 另外只得68個位, 記得先預訂!

由接待, 點餐, 送餐, 酙水, 都係同一個侍應招呼我地, 而且佢地講解好仔細, 有問必答, 亦介紹唔同嘅菜式比我地..單點比set menu化算, 我地叫左1個前菜, 2個主菜同1個甜品~

免費嘅開胃菜, 炸蝦餅配甜酸

MIANG KHAM THB340

哩個前菜係泰國皇室菜, 用檳榔葉將烤椰子, 青檸, 薑, 蔥頭, 花生同蝦乾包住, 點羅望子醬食...層次好豐富, 係幾特別嘅!

POO NIM THOD KRAPRAO GROB THB540

招牌菜之一, 酥炸軟殼蟹配大蒜, 辣椒同九層塔, 完全唔油膩, 令我食到停唔到口!

PLA KA PONG NEUNG MA NAO THB540

另一道招牌菜係酥炸鱈魚, 但我地覺得如果2道主菜都係炸會太熱氣, 所以聽侍應嘅介紹點鱸魚..佢個汁係辣檸檬汁, 岩晒鍾意食辣但又唔鍾意太重口味嘅我! 鱸魚鮮甜又帶點辛辣, 好味!

BUO LOY SAMSI THB280

食得多芒果糯米飯, 今次試其他甜品, 椰汁丸子, 有班蘭, 南瓜同紅蘿蔔三種味, 甜度適中, 為晚餐寫上完滿嘅句號! 期待下次再黎睇其他菜式!

食完飯我地就去Ruen Nuad做最後一次按摩, 按摩店走簡約風, 價錢亦算實惠, 精油按摩1小時THB700, 2小時THB1,150..喺門口聽到喺本地工作嘅外國人話佢地幫襯左幾年, 可見哩度嘅按摩師技術好! 而我就舒服到訓著左, 按完之後覺得身體放鬆晒, 果晚訓得好好! 

Day 7

因為要搭3:35pm機返香港, 所以最後一日決定留喺酒店..一起身望住個河景, 實在唔想咁快返香港開始新婚生活!

 半島嘅泳池係靚嘅, 可惜天色灰暗, 臨走時先有藍天.. :[

check out之後我地搭的士去食最後一餐: 水門雞飯...搭的士絶對係成個旅程最錯嘅決定, 因為曼谷市區塞食塞得太恐怖, 的士司機仲兜我地路...最後我地用左個半鐘先去到 T.T

我地揀左粉紅色制服果間Kai Ton Pathumwan, 係老字號, 門口超多人, 但我地已經冇時間, 所以只可以買外賣...雞飯THB40一盒, 好快就攞得..跟住我地搭tuk tuk 15分鐘就返到酒店, 再轉的士去機場..

喺的士上終於食到雞飯, 簡單但油飯香, 雞嫩, 唔怪得之餐廳大排長龍! 

哩餐飯為我嘅程劃上句號, 泰國蜜月過得好輕鬆又滿足, 多謝大家收看!

Follow me on facebook for more sharing: Chill Out · Chow Down with Jen

arrow
arrow

    珍妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()