close
  上回: 泰國麗貝曼谷7日蜜月遊 - 準備篇
 
今次會先講Day 0-Day 2行程!
 
麗貝島行程:
Day 0: 香港機場→曼谷廊曼機場
Day 1: 曼谷廊曼機場→合艾機場Pakbara Pier麗貝島→按摩
Day 2: 浮潛→按摩→睇日落→燭光晚餐
Day 3: 睇日出按摩→睇日落
Day 4: 潛水瑜伽
Day 5: 麗貝島Pakbara Pier合艾機場曼谷廊曼機場
 
Day 0
結婚之後果日還完衫就去機場搭AirAsia 7:50pm班機去曼谷廊曼機場, 今次搭夜機去曼谷係為左駁第二朝6:40am嘅內陸機去麗貝島, 因為搭遲一班就要傍晚先去到麗貝島!
 
Air Asia係廉航, 唔包飛機餐, 所以我地check in後先去食大力水手炸雞, 一個炸雞薯條餐$78唔算平但炸雞外脆內軟好好味, 結完婚放肆食係開心嘅!

 
搭左幾次AirAsia都冇delay, 今次亦喺9:40pm準時到達曼谷(泰國比香港慢1個鐘), 一出機場就見到我地住嘅Amari Don Muang Airport Bangkok Hotel, 真係好方便聽朝搭早機嘅我地瞓一晚! 
 
Day 1
第二朝我地五點幾去到機場, 仲睇到日出, 開始好期待蜜月旅行!

去到合艾都只係8am, 一出機場就有Air Asia嘅職員點名, 食啲野之後就搭9am嘅小巴去Pak Bara碼頭..
我第一次去泰國, 望向窗口覺得所有野都好新鮮, 例如第一次見咁多人企一架車! 所以哩個零鐘車程好快就過!

碼頭附近有幾間舖頭賣防曬、泳衣、防水袋等用品, 不過麗貝島都有幾間雜貨舖, 帶漏左都唔使驚!
 
準時11:30am上快艇, 大概三十幾人坐滿晒! 本身諗住我同沙巴嘅快艇差唔多, 但點知chok好多, 全程都好似海盜船咁! 船程要個半鐘, 所以都有啲難捱, 仲有唔少人暈同嘔, 而我老公就照打機(汗)..

建議會暈船浪嘅人上快艇前食藥, 或者peak season (11-5月)先黎, 因為到時會冇咁大浪!
 
成程船其實都冇乜風景睇, 只係間中有啲無人島..

 
熬完個半鐘後終於到麗貝島, 水清沙幼美景映入眼簾, 而且即使9月係雨季, 天氣都好好! 
一落船就見到Mali Resort酒店職員拎住我地嘅名牌, 等埋其他Mali住客就開車去酒店, 需時五分鐘..
 
"Welcome to Paradise"

職員首先帶我地去bar, 送上welcome drink同 check-in, 之後就帶我地去之後四晚住嘅小屋~

之前提過我訂嘅房型係beachfront, 所以係超近沙灘!

 
房間同網上照片差唔多, 望到沙灘 :) 裝修簡約, 乾淨企理, 不過沖涼地方喺戶外, 如果落雨都幾麻煩, 而且有蚊!
 
放好行李之後我地就沿住pattaya beach行大概十分鐘去walking street食午飯
去到發現好多舖頭同餐廳淡季都冇開, 而且條街都冇乜人, 有少少似荒島..

求其入左一間, 之後睇返先知原來網上評價都幾好!

 
 
評分: 味道5 環境3 價錢4
 
我地叫左好大嘅椰青, 好香脆嘅香蕉班戟同埋惹味魚餅..作為麗貝島第一餐我好滿意!

 
之後我地喺walking street求其搵左一間旅行社(Daya Travel)報聽日嘅浮潛團, 淡季一日得一團而且去嘅島會冇咁遠, 盛惠每人THB550~淡季黎係少啲選擇架喇...
 
舟車勞頓完有啲攰, 就決定去按摩..基本上麗貝島酒店同walking street按摩舖基本按摩價錢都係THB300一個鐘, 我覺得酒店環境好啲所以返左Mali Resorts按..
 
Mali嘅按摩地方喺沙灘上面, 只係得兩位按摩師, 所以最好提前預約! 
佢只係得三款按摩: Thai Massage, Oil Massage同Foot Massage..我揀左THB300 (~HKD75)嘅Thai Massage, 我同老公覺得兩位按摩師手勢都好好, 舒服到訓著左!
 
之後喺酒店吊床休息一下..
原本一早book左燭光晚餐, 點知餐廳負責人唔記得 (之後亦喺其他地方發現哩個島嘅人比較善忘/唔上心..), 所以我地改為之後一日先食..
 
我地行返去walking street搵餐廳, 見到有live music就揀左佢...

 
評分: 味道3 環境4 價錢4 
 
點左咖哩炒飯, 奄列同炒雜菜..調味有啲重, 好在環境搭救, 樂隊玩嘅都係英文jazz歌, 一啲都唔馬虎!

因為第二朝要9am去浮潛所以食完飯我地都快啲返酒店休息..沿Pattaya beach行返酒店時見到有間餐廳有火把表演..之前睇旅遊blog見到好多泰國地方都有估唔到麗貝島都有得睇!

Day 2

 

第二朝起身一打開窗簾就見到沙灘, 即刻唔賴床行幾步出去沙灘食早餐..有六款早餐西式同泰式都有配兩杯野飲同少量水果每朝都食得好飽..

跟住我地去旅行社集合, 搽定防曬等齊人就去搭長尾船出發去浮潛! 我地今團只有7個人!

浮潛團大概五個鐘, 包午餐同埋浮潛用具..我地去左Koh Adang附近五個地方浮潛啲水好清所以望啲魚好清楚船家亦會落埋海幫我地影相! 

可惜我地去嘅地方唔遠, 睇到嘅海洋生物種類唔多好想下次旺季黎嘅時候去遠啲少啲被污染嘅海洋一定更加靚!

返上岸嘅時候我先發現自己腳嘅防曬比海水沖走晒, 對腳已經曬到紅卜卜好後悔冇補搽防曬...我而家對腳仲係兩截色><

 

玩左半日都攰, 所以又返去酒店按摩同訓沙灘椅!

之後我地較岩時間就去Sunset Beach睇日落未至於話好驚艷但喺沙灘睇日落對香港人黎講係好難得!

之後我地就去食燭光晚餐..揀佢係因為佢係唯一一間提供燭光晚餐而又開門嘅餐廳..

Castaway Restaurant

評分: 味道4 環境5 價錢3 

燭光晚餐套餐得一個, 所以唔使煩坐喺特別為你佈置嘅sala上面飲住酒等就得! 

個sala喺沙灘上面自成一角同其他食客有啲距離所以可以好好享受二人世界!

二人套餐包埋酒只係需要THB2,200 (~HKD550), 比其他東南亞地方平伺應服務都好好會主動幫手影相亦只會遠距離觀察我地進食嘅速度!

野食味道唔錯, 可惜份量太多最後我地兩個都捧住個肚返酒店!

下次會講麗貝島下半部分嘅行程, 包括潛水同瑜伽堂請密切留意!

Follow me on facebook for more sharing: Chill Out · Chow Down with Jen

  

arrow
arrow

    珍妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()